۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
بازدید:۱۰۸۵۹
صد آنلاین | تیم ملی ایران درحالی با نتیجه ۶ بریک برابر افغانستان به برتری رسید که به کاپیتان پرسپولیس یک دقیقه هم بازی نرسید!
کد خبر : ۲۰۵۴۸

سوم فروردین ماه سالجاری، تقابل تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه در قالب یک دیدار دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار فقط ۲۳ دقیقه به وحید امیری بازی رسید و او در دقیقه ۷۷ جانشین علی قلی زاده شد.

 

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار دوستانه خود در ایام فیفادی با هدایت امیر قلعه‌نویی برابر کنیا به برتری ۲ بریک رسید درحالی که وحید امیری حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم به میدان نرفت! این درحالی است که کاپیتان پرسپولیس در سال جدید ستاره این تیم و فوتبال ایران بوده و نقش بسیار مهمی در دبل قهرمانی این تیم بازی کرده است. گرچه وحید امیری در حال حاضر ۳۵ ساله شده اما کیفیت فنی و حتی میزان دوندگی او نزولی نداشته و به گواه آنالیزورهای پرسپولیس بیشترین دوندگی از آن او بوده است.

 

با این وجود به نظر می رسد با توجه به سن و سال وحید امیری و آنچه از تفکرات سرمربی تیم ملی دیدیم، خیلی سخت به نظر می رسد که کاپیتان پرسپولیس بتواند نظر سرمربی تیم ملی را جلب و دی ماه آینده عازم جام ملت های آسیا شود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها